Category: ,

Projekt konceptu salonów firmowych marki Wawel miał zerwać z ich dotychczasowym tradycyjnym wizerunkiem. Odejście od sprzedaży zza lady w kierunku samoobsługi było krokiem przemyślanym, choć dla wielu Klientów zaskakującym. Sklep dedykowany jest młodszej grupie Klientów, dla których możliwość miksowania produktów w jednej cenie jest dodatkową zachętą do kontaktu z Marką.
Koncept oparliśmy na połączeniu dwóch kolorów: białego i czekoladowego, z dodatkiem akcentu mocnego różu. Motywem graficznym została fala pojawiająca się w detalach grafiki, cenówkach i indywidualnie zaprojektowanych na potrzeby wystawy ekspozytorach. Piękne, kolorowe opakowania produktów otrzymały w ten sposób neutralne lub kontrastowe tło. Wnętrze cechuje porządek i czytelny układ ekspozycji, tak ważny przy stale powiększającym się asortymencie marki.

kilkanaście realizacji w całej Polsce

projekt wnętrz – EGO-STUDIO Ewa Gawroniak-Olejniczak
projekt logo, identyfikacja wizualna – BLACK HOG Ewa Dominiak