projekt wnętrz – EGO-STUDIO Ewa Gawroniak – Olejniczak
projekt i realizacja grafiki – A.R. Grafiti
„Małe delikatesy„ powierzchnia sklepu to zaledwie 200 m2 miała zapewnić Klientom jak najszerszy wybór towarów i usług.
Każdy fragment wnętrza został zagospodarowany a asortyment pogrupowany i starannie rozmieszczony.
Inwestora zdecydował się na format delikatesowy, więc mogliśmy pozwolić sobie na ciemniejsze kolory we wnętrzu i zabawę światłem. Stoiska dedykowane zostały doświetlone światłem firmy Baero.
Jasne elementy z drewna, wykorzystane w meblach dedykowanych, rozjaśniły wnętrze a uzyskany w ten sposób kontrast barw dodał elegancji.
W sklepie udało się wyodrębnić małą piwniczkę z winami podkreśloną charakterystycznym portalem widocznym już od wejścia. Projekt obejmował także stworzenie nowej identyfikacji we wnętrzu wraz z miejscem promocji produktów. Nowe logo dla marki zaprojektowała agencja reklamowa Grafiti.