PHENOME BLUE CITY

PHENOME BLUE CITY



WYZWANIE - ADAPTACJA CZEŚCI KOMUNIKACJI ( HOLU) NA SKLEP

ROTUNA
Sklep zbudowany na planie koła o śr. 8,5m , podzielonym na 17 równych segmentów , w którym wszystko podporządkowano centrycznemu układowi doskonale wpisuje się w stylistykę wnętrza Blue City. Podstawową ideą dla projektanta było stworzenie „transparentnego” sklepu , który połączy dwie na pozór przeciwstawne wartości , jednocześnie „ wtopi się w istniejący kontekst Galerii i zachowa integralne wnętrze i własny niepowtarzalny charakter.
Fasada sklepu o wys. 3.8 m jest całkowicie przeszklona . Centralna część sklepu stanowi testing bar, który zaprasza do chwili odpoczynku i relaksu połączonego z “degustacją” kosmetyków.

  • więcej
  • więcej
  • więcej
  • więcej
  • więcej
  • więcej
  • więcej
  • NEWSLETTER

    więcej